Pakowanie
Proces pakowania
Szanowni Państwo, w trosce o bezpieczeństwo naszych produktów podczas dostarczania do klientów, stosujemy efektywne metody pakowania które pozwalają nam zabezpieczyć towar przed zarysowaniem powierzchni, przemieszczaniem się wewnątrz opakowania oraz chroni przed wstrząsami i uszkodzeniami w czasie transportu.
Bezpieczeństwo towaru
Otwory w grzejnikach są zabezpieczone zaślepkami. Każdy grzejnik jest owinięty folią bąbelkową a na kancie znajduje się ochrona plastikowa. Dodatkowo towar jest zapakowany w podwójne opakowanie kartonowe, które jest owinięte taśmą z instrukcją ewentualnej reklamacji w przypadku uszkodzenia nabytego podczas transportu.
UWAGA!
Przed potwierdzeniem odbioru należy dokładnie obejrzeć paczkę i upewnić się, że opakowanie oraz towar nie są uszkodzone!
W przypadku uszkodzenia paczki podajemy procedurę reklamacji:
- Szanowny Kliencie, jeżeli widoczne są uszkodzenia opakowania nie musisz odbierać paczki z zaznaczeniem odmowy ze względu na uszkodzenie opakowania. Nie zwłocznie nas o tym pinformuj telefonicznie lub drogą e-mailową.
- Pamiętaj kurier na Twoją prośbę ma obowiązek poczekać na otwarcie paczki w celu weryfikacji stanu towaru.
- W przypadku uszkodzenia towaru, kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody.
- W protokole dokładnie opisz uszkodzenia, wszelkie szkody na towarze i opakowaniu.
- Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz do nas zadzwonić i spytać o poradę.
Pakowanie towaru
Opakowanie
Podwójne opakowanie, wzmacnia ochronę przed uszkodzeniami towaru podczas przesyłki.
Zewnętrzne opakowanie
Wyraźna etykieta z nazwą, nr produktu i resztą detali w celu identyfikacji towaru.
Zabezpieczenie taśmą
Copyright © 2018. All rights reserved.